Pakkaset kiristyy ja puuhastelu on keskittynyt lähinnä sisälle :) Sivulletuloja, kakeja ja leikkimistä ja maanantaina neiti hokasi alustan ajatuksenkin. Menee muutamasta metristä täppäämään purkin kantta jo tosi tomerana. Ahneus on kasvanut siinä määrin, että kaukoissa on välillä namiin melko sähläystä, täytynee alkaa opettamaan namista luopuminen jossain välissä. Metallilla ollaan lekitty myös. Lelut tulee ainakin sisällä tosi hyvin takaisin päinkin. Wuban kanssa on hauska leikki: heitä lelun ja Pulmu syöksyy hakemaan, kun on poiminut lelun avaan käden "haastamaan" alas ja syöksyy lelun kanssa suoraa mun käteen. Pätevä pien! Ulkona ollaan leikitty Tesun tekemillä narpoilla ja ne on lumessa ihan ykkös lelut! Ja muutenkin. Kahden lelun leikissä olen myös heittänyt yhtä ja hyvin Pulmu juoksee lelun perään ja kääntyy jessistä takasin. Narppaa pitää aika tiukasti suussa, eikä heti vaihtais toiseen, tosin tarjoaa sitä omaansakkin mulle aika hyvin, ei lähde liehumaan mihin sattuu. Taistelee jo paremmin kuin viikko sitten.

Tänään P oli töissä mukana, yli tylsä päivä Pulmulle kun mulla oli minuuttiaikataulu trimmeissä. Hyvin tyytyi olemaan aitauksessaan, päsi ulkoilemaan muutamia kertoja yhden tutun koiran ajaksi hengailemaan takahuoneeseen. Töiden jälkeen kierrettiin kortteli ja tutkailtiin autoja Ristyn turvaamana. En usko, että on aijaamista se kyyryily (tosin mulla ei oo kyllä siitä kokemusta), kun musta enemmän väistää kun säntää perään. Auton mentyä tosin vilisti häntä pystyssä niin ettei paljoa tuntunut ahdistavan. Leikittiin vielä kaupana parkkarilla narpoilla ja silloin ohiajavat autot ei haitanneet yhtään.