Tänään käytiin aamulla Urpolan 10 Miikan ja Ripan kannustama ja pikku P juoksi ja juoksi! Loppumatkasta kun mä olin jo ihan hapoilla, otin Pulmun vyöhön kiinni ja se veti valjaissa mua ku hurja. Kyllä askel piteni :D Taitaa olla verissä tuo edellä kulkeminen, ei tavinnut katsella taakse vaikka mä suihkin ja läähätin sauvojen kanssa perässä :)

Illalla kotona pihassa ihan super pien setti, mutta teki niiiin kivasti:

-Pienet pätkät seuruuta ja lelu kainalosta (uus narupallo on pop!)

-Seissejä ja seisomassa pysymisiä: vapautin ja sai ampua leluun, jossain kävelin takaisin ja vapautin sivulta. Kokeiltiin myös sitä, että seissistä heitin pallon eteen (piti siis silti seisoa hievahtamatta ja hyvin jähmettyi) ja kun olin kävellyt pätkän, vapautin lelulle. Nää meni tosi särmästi!

-Leikittiin uudella pallolla ja hyvin leikki :)

-Pari sivulletuloa "tule" käskyllä.

----------------

Sisällä tein namilla sivulletuloja ilman kapulaa ja kapulan kanssa ja vaikka oli saanut ruoan niin oli tosi ahneena (Pulmuksi) nakkeihin ja teki särmästi. Kiva! Tehtiin myös kapulan poimimista+ sivulle, eli jätin Pn seisomaan, kapula meidän väliin ja "hae". Nyt poimi hyvin heti ja pyörähti sivulle, joskus aikaisemmin kun kokeilin niin kävi ensin ilman kapulaa hakemassa vauhtia sivulta ja haki vasta sitten kapulan. Kapulan luovutuksen jälkeen sai hypätä namin kainalosta. Lopuksi vielä maahanmenoja ja muutama kaken vaihto. Ajattelin myös, että voisin opettaa Pumpelle jotai tyhjänpäiväisiä temppuja ja harjoiteltaisiin samalla opettamista ja opettelua. Nyt on menossa "läpi" et menis mun jalkojen läpi (ihan sama nyt alkuun mistä suuntaa). On söpön luova ja tekee tässä usein ihan super näppäriä sivulletuloja :D

Tänään saatiin myös Miikan saksasta tilaamat uudet maastopyörät ja käytiin testaamassa pikkulenkki- ei kun metsäpolkuja etsimään!