Mulla eka psyykkauskeikka Vapulla ja Pulmu pääsi näyttäytymään kasvattajalle. Spekuloitiin ensin tunti ja sitten setti Riitan pihassa. Oli vaikea paikka kun paljon hajuja..

-Ensin yritettiin leikkiä pallolla Riitan ehdotuksesta ja P oli ihan sitä mieltä, että "leiki sä pallolla niin mä tsekkailen paikkoja ja haistelen vähän". Kävi kyllä iloisena juoksemassa mun mukana kun tarpeeksi hihhuloin, mutta ei ollut mitään yritystä alkaa oikeasti leikkimään. Blään B; ensin maahan "siinä" hetkeksi  ja sitten sivulletuloja namilla; teki "ihan kivasti". Siis ärsyttävän pikkusöpösti. Blään C; leikkiä patukalla- leikki äsrsyttävän lörpösti ja mua ärsytti ja sen kyllä huomas koirastakin. Lopuksi sitten Blään D, jonka olisin yksin treenatessa tehnyt varmaan jo heti; Pulmu hihnaan ja otettiin seuruuta. Ja kas- P päättikin alkaa tekemään töitä, ilahtui kehuista superisti ja leikkikin alkoi sujua :D

-Sitten kiertoa ja hyppyleikkiä, palkaksi kahden pallon leikkiä

-Muutama variaatio hyppynoudosta ja iskunostoista, nämä tais olla ihan ok. Sivullekkin joku.

Pulmu on kuulemma tyypillinen nuori BC, hitaasti kehittyvää sukua ja mun pitää nyt vaan kestää, että ei ole täydellinen. Ja juu varmaan myös vähän hankalassa iässä ja ei auta yhtään jos oon tyytymätön sen tekemisiin. Hyvä mieli treeneissä mulla tuo yleensä hyvän mielen myös koiralle :) Asennetta peliin ja vähän vaihtelua treeneihin, ettei liikaa kangistu kavoihinsa!