Sikakylmää ja kun omaa lämmintä hallia ei ole niin sain satsun vongattua aamutreeneihin. Ajelin siis aamusta Varkauteen, onhan se ihan matkalla Pieksämäelle töihin mennessä ;)

Alkuun Pulmu sai tehdä vähän "sirkushuveja" kun rakensin kehää ja odotin Satsua:

-Alkulöpinät treeniin-> seuruun tarjoamista ja ensin kisakehut ja sitten leikkiä. Kivasti aloittaa!

-Muutama toisto ruutua (narppa)

-Leikkiä ja stoppeja läheltä.

-Perusasentoon tuloja

Satsu tuli ja katsottiin ensin tunnaria:

-Lapuilla ja rivi oma 3. oikealta. Pätevästi haisteli ja heti ylitettyään oman oli kuin lamppu olis syttynyt päänpäälle ja palasi ilmaisemaan omaa.

-Toinen ympyrä (oma klo 6?), taas hyvin haistelemaan, teki pienen lenkin lapujen vieressä ja jatkoi lapuilla, osui omalle ja taisi ilmaista pian sen. Hyvä P! Tunnariin nyt kehityksenä alkuun lisää vauhtia kiertämisestä tai hypyltä ja sitten lapuille tai kapulat lähistölle taustalle.

------------Piuppa teki

-Seuruuta, joka jostain syystä nykyään on tuntunut välillä aika väljältä. Lääkkeeksi tehtiin vasurille käännöksiä (joo siis ei voi vaan kävellä suoraa), kaarrosta vasemmalle, palkansuunta ihan jalasta tai kropan läheltä ylhäältä. Pulmuhan on tosi viisas ja heti petras kun mä vaan tiesin mitä tehdä. Onneksi valmentaja pelastaa :)

-Näytettiin kosketuskeppikaukoja ja sitten ilman keppiä. Pulmu oli hyvin innoissaan kepukasta :) Joku ajatus sillä on syttynyt i-s ja s-i vaihtoihin s-m nyt joku välivaihe avuissa keksittävä. m-s useamman kerran ok. Nyt pitäis keskittyä niihin avo kaukoihin... Tehtiin sitten muutamia niissä ja joku istumaannousu jäi vajaaksi (uudella käsk korjasi). Sitten tehtiin kisamainen aloitus ja mä aloin miettimään taas liikaa "ei P varmaan tuu hyvin pa ja ei se varmaan tee hyvin..." ja olikin sitten taas tosi sitkee :( Vaikka en mielestäni edes tehnyt mitään!! Mun vaan pitäis luottaa ja olla tosi reipas! Harjoiteltiin sitten liikkeen alkua ja palkatiin ensin pa tulo ja sitten pa tulo+alkulöpinät ja sitten maahan saakka. Kaksi ylireagoivaa kilttiä häkkyrää ei oo hyvä pari :(

-Ruutua; sieltä se kehittyy kunhan mä vaan osaisin olla kriteereideni kanssa selkee.

-Luoksetuloa namia heitellen; stoppi on just ihan niin terävä kuin mun apunikin.

-------------Piuppa teki

Satsu kiiruhti töihin ja P sai tehdä vielä "sirkushuveja"; Noutoja; ensin jätettyä ja vauhtipalkka (vaihtoi hyvin leluun), sitten heitto ja vapautus taakse+noutoon ja tässä kun mä oon vähän epävarma niin koirakin menee sitkeemmäksi. Voi plääh. Luoksetulon jättöjä ja lähtöjä, taisin tehdä suoran luoksetulonkin (ei ollu mikään super). Merkkiä lelulle ja namiin. Metallin nostoja. Tunnari niin, että juoksutin ensin vähän (kierto ja hyppy), vähän keskes unohtaa mihin oli matkalla, mutta kun osui lapuille niin alkoi haistelun heti hyvin. Muutama ruutu, kieroa ja jääviä (nää suorapalkalla ja sitten kisamaiset pysymiset-hyvin! Jopa istuminen tuli hyvin). Hyppyä avotyyliin.

Pulmu on just niin hyvä ja varma kuin mäkin; ihan super ihana ja reipas silloin kun mä osaan ja oon varma mitä teen. Mutta sitten kun mä oon pihalla tai pitäis "neuvoa" niin mä oon tosi huono. Ehkä mä joskus opin.

---------------

Päivä oltiin Pieksämäellä töissä ja illalla kotiin palatessa Pulmu oli taas aika "bitch" Ristylle- ei olis päästänyt Ristyä Konstan luo (murisi) kun K rapsutteli sitä. Ajoin tästä kyllä pois. Mun pitäis puuttua siihen ulkona Ristylle räykyttämiseen nyt paremmin. Pissalenkillä metsässä sai tehdä vielä muutaman luoksetulon lopun (paiskautui muuten tosi näppärästi sivulle!), pätkät seuruuta ja jäävät maahan ja seis (oli ihan super napakat). Ja palkaksi sai kehun+ luvan juosta. Taitaa olla Pulmusta paras palkka ikinä.