... tai oikeastaan maansiirtonainen. Pulmu on oikeasti päättänyt laittaa pihan uuteen kuosiin ja uutterasti kaivelee kuoppia ulkona olleessaan. Aamulla olivat siellä hetken keskenään ja neiti oli ihan yltäpäältä mullassa kun otin sisään. Syykin selvisi; havupenkissä oli juukelinmoinen monttu :D Vaikka nyt pitäis olla jo iso tyttö niin Pulmu on päättänyt alkaa uutteraksi yksin ollessaan muutenkin, tänään oli purkanut mun kengästä pohjallisen kun oltiin Konstan jäkistreeneissä ja yks pv oli saanut treeniliivin oven päältä ja pilkkonut patukkaansa vähän uuteen kuosiin.

Tänään harrastettiin kotitreeniä. Sisällä ja ulkonan tehtiin seuraamista ja liikeseis juttuja ja koitin saada päätä oikeaan suuntaan. Ehkä jo vähän hoksaa jotain? Sisällä yritettiin opiskella myös kädestä luopumista; eli kun liikutin vasempaa kättä Pulmun ollessa sivulla sen pään vieressä niin piti vain tiivistää kontaktia eikä saanut kääntyä katsomaan kättä. Ulkona saatiin aika kivan tuntoisia seuruupätkiä aikaiseksi ja liikkeestä seiskin onnistui monta kertaa hyvin. Pitäis vaan olla joku joka kattois sivusta ja kommentois. Kapulan kanssa tehtiin myös monellaisia juttuja (sisällä ja ulkona); nostoja jätetyn ja heitetyn kapulan kanssa eri matkoilla, osa vauhtipalkaten ja osa sivulle asti. Jonkin verran pysäyttelin myös ennen kapulaa ja sai nostaa vasta luvalla. Sivulle tullessa yritin saada pään heti mua kohti, tehtiin myös niin että istuin maassa ja toi kapulaa sivulle ja piti painaa pää mun kaulaa vasten ennen luovutusta. Hauska peli :) Ja irrostusta tehtiin niin, että "kiitos" ja Pulmun piti ottaa itse pää pois (mä pidin vain kapulasta). Tämä oli kamalan vaikeaa kun olis mielummin vain höllännyt otetta ja odotti, että mä otan kapulan pois. Sisällä leikittiin wuballa ja kapulalla niin että istuin maassa ja Pulmu mua vasten, heitin kapulan toiselle ja lelun toiselle puolelle ja piti hakea se jonne oli vähemmän menossa. Palkaksi otin toisen omaan käteen (tavarat oli siis ihan käden etäisyydellä) ja nostoleikki jatkui sillä. Niin ja pihalla leikittiin pallolla ja patukalla , yritän myydä vinkupallojen tilalle tennaria tai jääpalloa.

D&Cn Toto kävi myymässä meille tavaraa viikolla ja Pulmu sai ihkun pinkin patukan ja ostin myös irtaalliset maahantökättävät pujottelukepit. Ajattelin, että jos joskus pihassa vähän höpmpötellään. Virittelin niitä pihalle tänään ja testailtiin vinokeppikujaa ja kädellä ohjaamista- oli sika hauskaa ja mä_oon_niiiiiin_hidas :D Pumpen Rai sisko oli muuten osallistunut agi epiksiin ja voittanut nollalla, tietty kun on pätevää sukua ja tosi noheva. Hienoa& onnea Rai-Rai!