Oon tässä tehnyt testejä ja havaintoja; lenkillä treenatessa pikkukoira ei tarvitse mitään erityistä palkkaa, pystyy suunnattoman hienoihin suoritukseen kun palkkana on mun kehu, vapautus (saa loikata mua vasten) ja sitten pääsee taas juoksemaan. On tehty miljoona (no joo ei ihan, mutta PALJON) luoksetulon toistoja, seuruuta, kakeja, jääviä, temppuja. LT ainut ennakointi on välillä juukelinmoiset kenguruhypyt, mutta juoksee kovasti ja jarruttaa hyvin :) Kokeilin jopa kokonaista luoksetuloa (paitsi alku niin, että kutsuin Pulmua jostain kaukaa missä oli itse juoksentelemassa) ja testin perusteella reagoi (ainakin nyt) pelkkään käsimerkkiin mutta ei pelkkään suulliseen. Osan stopeista oon palkannut niin, että vapautan seisahtumisesta jessillä ja saa juosta täysiä mua päin (loikkaa mahaa vasten). Saattaa olla, että tästä tulee ongelma... Mutta nyt hauskaa leikkiä ainakin! Tuli todistettua myös, että Pulmu pystyy kääntymään sivulle tosi näppärästi täydestä vauhdista jos vaan haluaa, teki tänään sikamakeen paiskautumisen sivulle. Jonkin verran on tullut törmäämistä, mutta tässä vaiheessa tuntuu kivalta vaisujen lenkkien juoksemisten sijaan. Tuo luoksetulo on hankala; lenkillä siis juoksee kovaa ja rennosti mutta sitten kun olen yrittänyt "kisamaista" niin ennakointi tulee peliin.

Sisällä ollaan naksuteltu hömppää; kaukoja ja temppuja.